O ie cationic uma ma ie cotton mama o loʻo i ai uiga o le vaivai lelei ma le elasticity lelei.Ae o le fea e sili atu, e faalagolago i le tagata lava ia.O ie cotton mama e masani lava o se ituaiga o ie e fiafia tagata uma e faʻaoga i le olaga, aʻo faʻaogaina ie cationic i auala faʻapitoa faʻapitoa e fai ai vulu cationic pei ole cationic polyester yarn poʻo cationic nylon yarn.

KF0025cations FABRIC

POLIESTER MA SPANDEX KF0026-6

1. Le lelei o ie cationic:

1. O se tasi o uiga o ie cationic o le aafiaga lua-lanu.Faatasi ai ma lenei tulaga, o nisi o ie lanu lanu e lua e mafai ona suia, ma faʻaitiitia ai le tau o le ie.O le uiga lea o ie cationic, ae faʻatapulaʻaina foi ona uiga.Mo ie vali lanu eseese, na'o ie cationic e mafai ona sui.

2. O ie cationic e iai lanu susulu ma e fetaui lelei mo alava faʻagogo, ae e faʻaaogaina mo le fufuluina ma le mama mama o cellulose masani ma ie porotini.

3. O le abrasion teteʻe o ie cationic e lelei tele foi.A maeʻa ona faʻaopoopoina ni filo faʻapitoa e pei o le polyester ma le spandex, e maualuga lona malosi ma sili atu le elasticity, ma o lona teteʻe abrasion e lona lua i le nailon.

4. O ie cationic ei ai nisi o mea faʻa-kemikolo, e pei o le faʻafefeteina, tetee i le faʻafefe alkali, tetee atu i vailaʻau faʻamaʻi, oxidants, hydrocarbons, ketones, oloa suauʻu, ma acids inorganic.E iai foʻi a latou mea faʻaletino, e pei o le tetee atu i ave o le ultraviolet.

IE AKOTONA

 2.Le lelei o ie cotton mama:

1. Ie cotton mama e mafanafana: paleni susū.E mafai ona faʻafefeteina le susu mai le siosiomaga o loʻo siomia ai, o lona susu o le 8-10%, ma e lagona le vaivai ae le maʻaʻa pe a paʻi i le paʻu.

2. Ie cotton mama e fa'amafanafana ai: fa'a mafanafana: o le alava filo e maualalo tele le vevela ma le fa'aulu eletise eletise, o le alava lava ia e porous ma maualuga le elasticity, ma o va i le va o alava e mafai ona fa'aputuina le tele o le ea (ea fo'i o se leaga le ave o le vevela ma le eletise).O le faatumauina o le mafanafana e fai si maualuga.

3. ie cotton umi:

(1) A oʻo i lalo ole 110 ℃ le vevela, o le a naʻo le faʻafefe o le ie e aunoa ma le faʻaleagaina o le fiva.O le fufuluina, lolomi ma le valiina i le vevela o le potu e leai se aafiaga i le ie, lea e faʻaleleia ai le fufuluina o le ie ma le tumau.

(2) O le alava cotton e masani ona tetee i le alkali, ma e le mafai ona faʻaumatia le alava e le alkali, lea e lelei mo le fufuluina o lavalava.Ma vali, lomitusi ma isi faiga.

4. Puipuiga o le siosiomaga: Cotton fiber o le alava masani.O le ie mama mama e leai se ita i le faʻafesoʻotaʻi ma le paʻu, ma e aoga ma e le afaina i le tino o le tagata.


Taimi meli: Sep-11-2021